WWE superstar!

Antara WWE superstar yang aku minat dari dulu lagi, dulu takde astro, tengok kat TV3 je, smackdown. Tapi dah ada astro tengok RAW, pastu ayah aku potong channel tu sebab aku dengan adik aku selalu tidur lambat.. Sekarang dah tak tengok sebab aku pun dah besar, lagipun aurat haha (padahal rindu sangat nak tengok!) *Gambar semua dicilok dari Google, love you google*
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------     
   
   Batista

D generation X (shawn michaels and triple h)

       Randy Orton and Edge

                                                Randy Orton                                                    

Randy Orton


Randy Orton

Randy Orton
 Kalau awak baca ni saya cuma nak cakap yg saya suka lagu voices awak tu
*berangan

 Jeff hardy

   John Cena

      Rey mysterio

    The rock

 Kofi kingston

Banyak lagi aku minat, seperti stone cold, boogeyman, cm punk, sheamus dan juga vickie guerrero.
Tapi malas nak search.

BLOGGER COPYRIGHT © 2019. ALL RIGHTS RESERVED BY BLOG YANAAZLAN