One year :D


Hoi, dah Satu tahun aku tak couple, dulu bukan maen suka lagi.:face7: Biase lah hati budak2. mana tahu pape:face10:. tapi kalau nak ikutkan, banyak kenangan yg tak best mse thun 2011:face60:. 50-50. ade best, ade tak. yg best:face17: tu maybe aku dapat gi jalan2 ngn family + dapat "suami" kat Pico :face18: *game ye*yg tak best tu pasal kawan la:face52:, kawan aku ade yg pindah skola. ade yg msuk klas len, ade yg bergaduh:face61:. haha. takpe. ak da lupekan semua tuu:face49:. setiap yg berlaku ade hikmah nye:face65:. stiap bende yg bt ak jdi lemah, sedih :face60:mesti lepas tu akn jdi bende yg bt ak tersenyum :face57: . selain pasal kawan, pasal LELAKI :9: ak luaran je nampak cam ganas. minat WWE :131:
tapi tiada siape thu dalaman ak cmne :face56: hahaha. Ibu ak pernah cakap yg hati aku ni kering, :face33:tak pernah nanges pasal lelaki :face65:mmng betul pun. bt ape nk bazirkan airmata hanya untuk lelaki:face74:. Tp ade sorg bdak lelaki ni mmng ak akn menangis kalau tgok die ngn org len:face63:. ak tak thu kenape ak nanges tp klau inilah yg dinamakan cinta:face67:. aku taknak bercinta sbb ak tkut ak akn jdi lemah sbb laki. *ayat aku smart kan :face66:*
dan aku cume berharap tahun 2012 akan jdi thun yg best untuk aku. biarlah tahun 2011 jadi sejarah bgi aku :face71:




Updated 5/6/2016 - Wehhhh asal aku cerita pasal niiiii!! hahaha 

No comments:

Post a Comment

BLOGGER COPYRIGHT © 2019. ALL RIGHTS RESERVED BY BLOG YANAAZLAN