SINGLE TAKEN ? :) 5 . 2 . 2 0 1 2

hahaha. single atau taken ? Mestila ak plih single.:face46: Hahaa. Pdahal org ckp ade pakwe ni best. Bole jdikan tempat Mengadu lee. :face63:
Lbih kurang 3 bulan:face66: lebih kot aku suke die. Sbelom ni aku xpnah rse camni.:face69: haha. Skit2 mmpi psal die. Berangan la. :face44:Tp die "Haa. PART ni xyah cerite la. RAHSIA aku:c:" Klau bukak fb je mesti tgok profile die. (tengok snyap2. :face58:) Bile aku tgok ade prempuan len yg tegor die. Mmng gile jeles la.:face62: Tp makin lame aku makin xske ngn die.:face67: Tp satu hari tu die tgor aku. Eishhhh. Datang balek la "prasaan" dulu. Hahaha.:face75:Da la susah gile daif nk lpekan die.:face47: Pegi tgor aku.:face74: mmng Meroyan la jwabnye :face64:Hahaha. Skrang ni pon dlam proses nk lupekan die blek:face57:. Buat mse ni aku mlas nk kapel2 lgi:68:. Mungkin aku tak akan jmpe laki yg mcam die:face47:. die skrg da lpekan ak kot. hahaha. bengong. tp jgn risau, ak akn cube sebaek mungkin tuk lpekan die :face75:






Updated 5/6/2016 - Hahaha tak matangnyaa dulu. Segan aku baca post ni xD

No comments:

Post a Comment

BLOGGER COPYRIGHT © 2019. ALL RIGHTS RESERVED BY BLOG YANAAZLAN